Facebook

Cześć!

Nazywamy się Pola Kryża i Dariusz Woźniczka. Jesteśmy autorami przewodników, kursów, festiwali i treści cyfrowych, do których dostęp sprzedajemy za pośrednictwem naszego sklepu pod adresem https://festiwal.climb2change.pl/

Cieszymy się, że jesteś!

Wiemy, że cenisz sobie swoją prywatność. Doskonale to rozumiemy, dlatego przygotowaliśmy dla Ciebie ten dokument, w którym znajdziesz zasady przetwarzania danych osobowych oraz wykorzystywania plików cookies w związku z korzystaniem ze strony internetowej https://festiwal.climb2change.pl/.

Polityka Prywatności jest dość  długa, dlatego łap skrót tego, co najważniejsze.

Sklep należy do Climb2change Sp. Z o.o. z siedzibą w Tłuczań, ul. Zagrodniki 104, 34-114 Brzeźnica, wpisaną do rejestru przedsiębiorców przez sąd rejonowy w Krakowie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego Sądu Rejonowego dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, pod numerem KRS: 0000847267, NIP 5512644921, kapitał zakładowy 5000 zł.

W każdej chwili możesz skontaktować się z nami, wysyłając wiadomość na adres e-mail: events.climb2change@gmail.com

  • Kontaktując się z nami, kupując nasze produkty, zakładając konto użytkownika, składając zamówienie, składając reklamację, odstępując od umowy, dodając komentarz, zapisując się do newslettera, zapisując się na webinar, przekazujesz nam swoje dane osobowe. Nie martw się, nie udostępniamy ich jakimkolwiek podmiotom trzecim bez Twojej wyraźnej zgody. Są u nas bezpieczne i traktujemy je w sposób poufny. Udostępniasz je dobrowolne.
  • Powierzamy przetwarzanie danych osobowych tylko sprawdzonym i zaufanym podmiotom świadczącym usługi związane z przetwarzaniem danych osobowych.
  • W biznesie korzystamy z najnowszych rozwiązań analitycznych, dlatego Google Analytics zbierają informacje na temat Twoich odwiedzin strony, np.: jakie podstron wyświetlasz, jaki czas spędzasz na stronie, w jaki sposób przejchodzisz pomiędzy poszczególnymi podstronami. W tym celu wykorzystywane są pliki cookies firmy Google LLC dotyczące usługi Google Analytics. W ramach Google Analytics zbieramy dane demograficzne oraz dane o zainteresowaniach. W ramach ustawień plików cookies możesz zadecydować, czy wyrażasz zgodę na zbieranie o Tobie takich danych, czy nie.
  • Korzystamy również z Facebooka i Instagrama oraz ich narzędzi marketingowych, takich jak Facebook Pixel. Dzięki niemu mozemy kierować do Ciebie spersonalizowane reklamy w serwisie Facebook i Instagram. Wiąże się to z wykorzystywaniem plików cookies firmy Facebook. W ramach ustawień plików cookies możesz zadecydować, czy wyrażasz zgodę na korzystanie przeze mnie w Twoim przypadku z Pixela Facebooka, czy nie.
  • Zapewniamy możliwość korzystania z funkcji społecznościowych, takich jak udostępnianie treści w serwisach społecznościowych oraz subskrypcja profilu społecznościowego. Korzystanie z tych funkcji może wiązać się z wykorzystywaniem plików cookies administratorów serwisów społecznościowych takich jak Facebook, Instagram, YouTube, Twitter, Google+, Pinterest, LinkedIn.
  • Osadzam na stronach wideo z serwisu YouTube oraz Vimeo. W tym celu wykorzystywane są pliki cookies firmy Google LLC dotyczące usługi YouTube oraz pliki cookies firmy Vimeo Inc. Pliki cookies ładowane są dopiero przy odtwarzaniu wideo. Jeśli nie odtworzysz video – pliki się nie zapiszą.
  • Wykorzystuję pliki cookies własne w celu prawidłowego działania strony.

 

A teraz całość.

KTO JEST ADMNISTRATOREM TWOICH DANYCH?

Climb2change Sp. Z o.o. z siedzibą w Tłuczań, ul. Zagrodniki 104, 34-114 Brzeźnica, wpisaną do rejestru przedsiębiorców przez sąd rejonowy w Krakowie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego Sądu Rejonowego dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, pod numerem KRS: 0000847267, NIP 5512644921, kapitał zakładowy 5000 zł., reprezentowaną przez Polę Kryża – prezeskę zarządu, zwana dalej „climb2change”

W razie jakichkolwiek wątpliwości związanych z polityką prywatności, wykorzystaniem cookies i przetwarzaniem danych, w każdej chwili możesz skontaktować się ze nami, wysyłając wiadomość na adres events.climb2change@gmail.com.

Administrator zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w polityce prywatności, a każdego Użytkownika strony obowiązuje znajomość aktualnej polityki prywatności. Przyczyną zmian mogą być rozwój technologii internetowej, zmiany w powszechnie obowiązującym prawie czy też rozwój Strony poprzez np. korzystanie z nowych narzędzi przez Administratora. Na dole strony znajduje się data publikacji aktualnej Polityki prywatności.

JAKIE DANE SĄ PRZETWARZANE?

W zależności od celu przetwarzania, możemy przetwarzać następujące dane:

  • imię i nazwisko;
  • adres;
  • adres email;
  • numer telefonu;
  • dane firmy (nazwa, adres, NIP);
  • dane zamieszczone w korespondencji z nami;
  • numer IP;
  • dane demograficzne;
  • dane o Twoim sposobie użytkowania strony internetowej;
  • dane o Twoim sposobie użytkowania newslettera;
  • dane dotyczące Twoich zamówień w sklepie.

Szczegółowe wykorzystanie danych opisaliśmy w dalszej części tego dokumentu,  dotyczącej celów wykorzystania danych.

SKĄD MAMY TWOJE DANE?

Swoje dane udostępniasz nam dobrowolnie, składając zamówienie w sklepie internetowym, składając reklamację lub wypełniając formularze na stronie: formularz zapisu na newsletter i formularz kontaktowy. Dodatkowo, możesz dobrowolnie udostępnić nam dane w korespondencji. Część danych jest automatycznie gromadzona przez narzędzia, z których korzystamy, na przykład dane dotyczące Twojego korzystania z usługi newsletter są automatycznie gromadzone i analizowanie przez system mailingowy.

SKĄD MASZ PEWNOŚĆ, ŻE TWOJE DANE SĄ BEZPIECZNE?

Przeanalizowaliśmy ryzyko i przygotowaliśmy odpowiednie procedury dotyczące ochrony Twoich danych. Nieustannie dbamy też o sprawność narzędzi, których używamy do przetwarzania Twoich danych. W razie jakichkolwiek pytań jesteśmy do dyspozycji pod adresem: events.climb2change@gmail.com.

W JAKICH CELACH  TWOJE DANE SĄ PRZETWARZANE?

Przetwarzamy Twoje dane, aby móc świadczyć Ci usługę na odpowiednim poziomie. Używamy Twoich danych do:

  • zarządzania Stroną internetową i stronami Administratora na innych platformach — na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO (prawnie uzasadniony interes administratora);
  • wykonania usługi lub wykonania zawartej umowy, przesłania oferty (np. reklamowej) na prośbę Użytkownika — na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO (niezbędność do zawarcia i/lub wykonania umowy lub podjęcie działań na żądanie);
  • wystawienia faktury, rachunku i spełnienia innych obowiązków wynikających z przepisów prawa podatkowego w przypadku dokonania zamówień w Sklepie internetowym lub pozostałych produktów i usług — na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO (obowiązek wynikający z przepisów prawa);
  • udzielenia rabatu lub informowania o promocjach i ciekawych ofertach Administratora lub podmiotów przez niego polecanych — na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO (zgoda);
  • rejestracji i utrzymywania konta użytkownika – art. 6 ust. 1 lit. b RODO,
  • obsługi zamówienia – art. 6 ust. 1 lit. b RODO,
  • kontaktu telefonicznego w sprawach związanych z realizacją usługi — na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO (niezbędność do zawarcia i/lub wykonania umowy);
  • rozpatrzenia reklamacji czy roszczeń związanych z umową — na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO (niezbędność do zawarcia i/lub wykonania umowy) oraz na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO (obowiązek wynikający z przepisów prawa);
  • ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami — na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO (prawnie uzasadniony interes administratora);
  • kontaktu telefonicznego w celu przedstawienia oferty i marketingu bezpośredniego – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO (zgoda) oraz na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO (prawnie uzasadniony interes administratora), jeśli jesteś już naszym klientem;
  • w celu wysyłania newslettera – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO (prawnie uzasadniony interes administratora polegający na przetwarzaniu danych w celach marketingu bezpośredniego) oraz na podstawie ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną (zgoda),obsługi korespondencji – art. 6 ust. 1 lit. f RODO,
  • realizacji obowiązków podatkowych i księgowych – art. 6 ust. 1 lit. c RODO,
  • analitycznym, polegającym między innymi na analizie danych zbieranych automatycznie przy korzystaniu ze strony internetowej, w tym cookies np. cookies Google Analytics, Piksel Facebooka — na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO (prawnie uzasadniony interes administratora);
  • wykorzystywania cookies na Stronie i jej podstronach — na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO (zgoda);
  • w celu wchodzenia w interakcje poprzez chatbota aktywnego w portalu Facebook umożliwiającego wysyłanie do Użytkowników, którzy wyrazili na to zgodę, wiadomości wraz z informacjami i odpowiedziami na pytania promocjach itd. – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO (zgoda).

KONTO UŻYTKOWNIKA

Konto użytkownika jest zakładane automatycznie w czasie składania zamówienia w sklepie. Aby założyć konto, musisz podać takie dane, jak: adres email oraz imię i nazwisko. Podanie tych danych jest dobrowolne, ale niezbędne do założenia konta użytkownika. W czasie edycji założonego konta użytkownika, możesz podać więcej danych osobowych, takich jak: adres, numer telefonu, adres firmy, numer NIP.

Dane przekazane przez Ciebie w związku z założeniem konta przetwarzane są w celu świadczenia usługi drogą elektroniczną, polegającej na zapewnieniu Ci możliwości korzystania z konta użytkownika. Usługa ta świadczona jest na podstawie umowy zawieranej na zasadach opisanych w regulaminie sklep. Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych jest art. 6 ust. 1 lit. b RODO.

W każdej chwili możesz zdecydować o usunięci Twojego konta użytkownika, co spowoduje zaprzestanie przetwarzania Twoich danych związanych z tym kontem. Dane o zamówienia, założonych przez Ciebie za pośrednictwem konta użytkownika, są przechowywane w naszym archiwum przez cały czas działania sklepu, co stanowi nasz prawnie uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

OBSŁUGA ZAMÓWIEŃ

Składając zamówienie w sklepie, musisz podać dane niezbędne do realizacji zamówienia, takie jak imię i nazwisko, adres rozliczeniowy, adres e-mail, numer telefonu, numer NIP. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do złożenia zamówienia.

Dane przekazane nam w związku z zamówieniem, przetwarzane są w celu wykonania umowy zawieranej poprzez złożenie zamówienia (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), wystawienia faktury (art. 6 ust. 1 lit. c RODO), uwzględnienia faktury w dokumentacji księgowej (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) oraz w celach archiwalnych i statystycznych, w tym w celu identyfikacji klienta powracającego (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Dane o zamówieniach będą przetwarzane przez czas niezbędny do realizacji zamówienia, a następnie do czasu upływu terminu przedawnienia roszczeń z tytułu zawartej umowy. Ponadto, po upływie tego terminu, dane nadal mogą być przez nas przetwarzane w celach archiwalnych oraz statystycznych, w szczególności w celu identyfikacji klienta powracającego. Pamiętaj również, że mamy obowiązek przechowywać faktury z Twoimi danymi osobowymi przez okres 5 lat od końca roku podatkowego, w którym powstał obowiązek podatkowy.

Nie możesz sprzeciwić się przetwarzaniu danych oraz domagać się usunięcia danych do czasu upływu terminu przedawnienia roszczeń z tytułu zawartej umowy. Podobnie, nie możesz sprzeciwić się przetwarzaniu danych oraz domagać się usunięcia danych zawartych w fakturach. Po upływie terminu przedawnienia roszczeń z tytułu zawartej umowy możesz jednać sprzeciwić się przetwarzaniu przez nas Twoich danych w celach statystycznych i archiwalnych, jak również domagać się usunięcia Twoich danych z bazy.

OBSŁUGA REKLAMACJI

Jeżeli składasz reklamację lub odstępujesz od umowy, to przekazujesz dane osobowe zawarte w treści reklamacji lub oświadczeniu o odstąpieniu od umowy, takie jak imię i nazwisko, adres zamieszkania, numer telefonu, adres e-mail, numer rachunku bankowego. Podanie tych danych jest dobrowolne, ale niezbędne, aby złożyć reklamację lub odstąpić od umowy.

Dane przekazane w związku ze złożeniem reklamacji lub odstąpieniem od umowy wykorzystywane są w celu realizacji procedury reklamacyjnej lub procedury odstąpienia od umowy. Podstawą prawną jest tutaj art. 6 ust. 1 lit. b RODO, a następnie w celach archiwalnych, co stanowi nasz uzasadniony interes obrony przed roszczeniami – art. 6 ust. 1 lit. f RODO.

Dane będą przetwarzane przez czas niezbędny do realizacji procedury reklamacyjnej lub procedury odstąpienia. Reklamacje oraz oświadczenia o odstąpieniu od umowy mogą być ponadto archiwizowane w celu możliwości wykazania w przyszłości przebiegu procesu reklamacyjnego lub odstąpienia od umowy.

W przypadku danych zawartych w reklamacjach oraz oświadczeniach o odstąpieniu od umowy nie masz możliwości sprostowania tych danych. Nie możesz również sprzeciwić się przetwarzaniu danych oraz domagać się usunięcia danych do czasu upływu terminu przedawnienia roszczeń z tytułu zawartej umowy. Po upływie terminu przedawnienia roszczeń z tytułu zawartej umowy możesz jednak sprzeciwić się przetwarzaniu przez nas Twoich danych, jak również domagać się usunięcia Twoich danych z bazy.

NEWSLETTER

Aby zapisać się na newsletter, musisz w formularzu udostępnić swoje imię oraz adres e-mail. Udostępnienie tych danych jest dobrowolne, ale konieczne do zapisania się na listę mailingową. Dane te są wykorzystane tylko w celu wysyłania newslettera, zwanego #climbletter.

Podstawą prawną przetwarzania tych danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. a RODO, czyli wyrażona przez Ciebie wyraźna zgoda na ich udostępnienie. Twoje dane w tym przypadku są przechowywane do czasu zamknięcia listy mailingowej lub do momentu, kiedy zdecydujesz się je z niej usunąć. Aby tego dokonać, należy kliknąć w link załączony do każdego newslettera. Wycofanie swoich danych osobowych z listy mailingowej jest jednoznaczne z anulowaniem subskrypcji.

KORESPONDENCJA

Kiedy piszesz wiadomość na adresy email, zamieszczone na stronie, przekazujesz nam swój adres e-mail w polu nadawca. Jeśli wykorzystujesz formularz kontaktu na stronie, podajesz także Twoje imię. Jeśli chcesz, możesz podać więcej danych osobowych, na przykład nazwisko, numer telefonu, adres zamieszkania itp. Te dane wykorzystujemy tylko do kontaktu z Tobą.

Podstawą prawną tego typu przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. a RODO, czyli Twoja zgoda wynikająca z zainicjowana kontaktu. Podstawą prawną przetwarzania po zakończeniu kontaktu jest usprawiedliwiony cel w postaci archiwizowania korespondencji na potrzeby wewnętrzne (art. 6 ust. 1 lit. c RODO).

Na bieżąco archiwizujemy korespondencję mailową, dlatego bardzo trudno jest określić dokładną datę zakończenia ich przetwarzania. Maksymalną datą zakończenia ich przetwarzania jest upływ 2 lat od zamknięcia strony internetowej lub skrzynki mailowej. Masz prawo do usunięcia korespondencji z Tobą, a za tym Twoich danych w niej udostępnionych, w dowolnym momencie, jeśli ich użycie nie jest uzasadnione przez nasze nadrzędne interesy (na przykład obrona przed roszczeniami).

PODATKI I KSIĘGOWOŚĆ

Jeżeli wystawiamy na Twoją rzecz fakturę, to wchodzi ona w skład dokumentacji księgowej, która będzie przechowywana przez okres czasu wymagany przez przepisy prawa. Twoje dane osobowe są w takiej sytuacji przetwarzane w celu realizacji ciążących na nas obowiązków podatkowych i księgowych.

Podstawą prawną tego typu przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO, czyli przetwarzanie danych związane z przepisami regulującymi kwestie obowiązków podatkowych i księgowych. Czas przetwarzania tych danych to czas niezbędny do wykonania wszystkich czynności księgowych. Te dane są archiwizowane ze względu na nasz prawnie uzasadniony interes – art. 6 ust. 1 lit. f RODO.

JAK DŁUGO PRZECHOWUJEMY DANE?

Czas przechowywania i przetwarzania danych osobowych zależy od celu przetwarzania. Dokładne informacje zostały wskazane w odniesieniu do konkretnego celu w punkcie „Dlaczego Twoje dane są przetwarzane?”.

KIM SĄ ODBIORCY TWOICH DANYCH?

Do zachowania poprawnego działania strony, sklepu oraz Platformy Festiwalowej korzystamy z pomocy zewnętrznych firm. Niektóre z nich pomagają nam w przetwarzaniu danych osobowych. Odbiorcami Twoich danych są:

  • hostingodawca, który przechowuje dane na serwerze (zenbox.pl, Zenbox sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Dąbrowskiego 7, 42-200 Częstochowa);
  • firma, która przechowuje dane osobowe na serwerze i obsługuje domeny – H88 S.A., ul. Franklina Roosevelta 22, 60-829 Poznań
  • dostawca systemu mailingowego, w którym przechowywane są Twoje dane, jeżeli jesteś subskrybentem newslettera – UAB “MailerLite”, J. Basanavičiaus 15, LT-03108 Vilnius, Lithuania);
  • dostawca systemu do fakturowania, w którym przechowywane są Twoje dane w celu wystawienia faktury – Fakturownia sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Juliana Smulikowskiego 6/8, 00-389 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000572426, NIP PL5213704420);
  • dostawca poczty email – Google Ireland Limited, Gordon House, Barrow Street, Dublin 4, Irlandia;
  • pozostali podwykonawcy – współpracujemy z różnymi podwykonawcami, którzy mogą mieć dostęp do Twoich danych osobowych, jeżeli będą świadczyć usługi w zakresie związanym z takim dostępem.

Twoje dane osobowe mogą być również przekazywane do urzędów skarbowych w zakresie niezbędnym do realizacji obowiązków podatkowo-rozliczeniowo-księgowych. Chodzi w szczególności o wszelkie deklaracje, raporty, sprawozdania i inne dokumenty księgowe, w których znajdują się Twoje dane osobowe.

Na żądanie służb, uprawnionych przez polskie prawo do uzyskania dostępu do Twoich danych osobowych (np. prokuratura, sąd), jesteśmy zobowiązani udostępnić Twoje dane osobowe.

JAKIE MASZ UPRAWNIENIA DOTYCZĄCE DANYCH?

Użytkownikowi przysługują w każdej chwili uprawnienia zawarte w art. 15- 21 RODO tj.:

  • prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii,
  • prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych,
  • prawo do usunięcia danych (jeżeli Twoim zdaniem nie ma podstaw, abyśmy przetwarzali Twoje dane, możesz żądać, abyśmy je usunęli),
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych (możesz żądać, abyśmy ograniczyli przetwarzanie danych wyłącznie do ich przechowywania lub wykonywania uzgodnionych z Tobą działań, jeżeli w Twojej opinii mamy nieprawidłowe dane lub przetwarzamy je bezpodstawnie),
  • prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych (masz prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych na podstawie prawnie uzasadnionego interesu; powinieneś wskazać szczególną sytuację, która Twoim zdaniem uzasadnia zaprzestanie przez nas przetwarzania objętego sprzeciwem. Przestaniemy przetwarzać Twoje dane w tych celach, chyba że wykażemy, że podstawy przetwarzania przez nas danych są nadrzędne wobec Twoich praw lub też, że Twoje dane są nam niezbędne do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń),
  • prawo do przenoszenia danych (masz prawo otrzymać od nas w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego dane osobowe, które dostarczyłeś nam na podstawie umowy lub Twojej zgody; możesz nam zlecić przesłanie tych danych bezpośrednio innemu podmiotowi),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (jeżeli stwierdzisz, że przetwarzamy dane niezgodnie z prawem, możesz złożyć w tej sprawie skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych lub innego właściwego organu nadzorczego).
  • prawo do bycia zapomnianym, jeśli dalsze przetwarzanie nie będzie przewidziane przez aktualnie obowiązujące przepisy prawa.

W celu realizacji swoich praw Użytkownik może zwrócić się do Administratora poprzez adres e-mail: kontakt@legalnybiznesonline.pl lub listownie na adres miejsca wykonywania działalności przez Administratora, jeśli został podany w niniejszej polityce prywatności, wskazując zakres swoich żądań. Odpowiedź zostanie udzielona w terminie nie późniejszym niż 30 dni od dnia wpłynięcia żądania i jego uzasadnienia.

POLITYKA COOKIES

Jak niemal wszystkie strony www, nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Są to pliki tekstowe, zapisywane na Twoim urządzeniu i odczytywane przez naszą stronę lub inne platformy internetowe, z których korzystamy. Niektóre z tych plików są usuwane po każdym zamknięciu przeglądarki, a niektórą są zapisywane i ułatwiają rozpoznanie twojej przeglądarki w przyszłości.

ZGODA NA COOKIES

Przy pierwszej wizycie na stronie otrzymujesz informację o wykorzystaniu plików cookies. Dalsze korzystanie ze strony oznacza ich zaakceptowanie. Możesz zmienić ustawienia cookies Twojej przeglądarki, pamiętaj jednak, że może to oznaczać brak możliwości korzystania z tej oraz innych stron internetowych. 

Cookies własne są wykorzystywane w celu zapewnienia prawidłowego działania strony www.

Cookies podmiotów trzecich umożliwiają korzystanie z ich usług: 

Google Analytics (Google LLC, 1600 Amphitheatre Parkway, Mountain View, CA 94043, USA) – używamy usług statystycznych firmy Google, aby ulepszać stronę internetową. Narzędzie, o którym mowa powyżej, automatycznie gromadzi informacje o tym, jak używasz strony internetowej oraz dane demograficzne. Te dane przechowywane są na serwerach w USA. Google LCC przystąpił do programu EU-US-Privacy Shield, aby zapewnić przetwarzanie danych osobowych zgodne z europejskimi wymogami.

Media społecznościowe – na stronie używamy wtyczek i innych narzędzi takich platform, jak Facebook czy Instagram.

W momencie, kiedy używasz naszej strony, twój adres IP jest przekazywany serwerom tych mediów społecznościowych, nawet jeśli nie jesteś w nich zarejestrowanym użytkownikiem. Niektóre z tych serwerów mogą znajdować się w USA. Jeśli masz konto użytkownika w danym medium społecznościowym, jego serwer automatycznie dopisuje wizytę na stronie do Twojego konta. Jeśli używasz guzika danego medium społecznościowego (na przykład „Obserwuj mnie”), jego serwer automatycznie uzyskuje tę informację i może ona pojawić się na Twoim koncie w danym medium społecznościowym. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych przez media społecznościowe znajdziesz na ich stronach internetowych.

Jeśli nie chcesz, aby serwery mediów społecznościowych dowiedziały się o Twojej wizycie na stronie, przed jego odwiedzeniem wyloguj się ze swoich kont. Możesz też zablokować działanie poszczególnych wtyczek za pośrednictwem ustawień Twojej przeglądarki.

Wideo – na stronie www osadzamy pliki wideo, umieszczone w serwisie YouTube. W tym celu wykorzystujemy pliki cookies należące do Google LLC (1600 Amphitheatre Parkway, Mountain View, CA 94043, USA). Te pliki są używane tylko wtedy, kiedy rozpoczniesz odtwarzanie wideo.

Jeśli nie akceptujesz wykorzystania tych plików cookies, nie powinieneś rozpoczynać odtwarzania materiału. Kiedy rozpoczynasz odtwarzanie, serwery YouTube otrzymują tę informację, nawet jeśli nie posiadasz konta użytkownika w tym serwisie. Serwery YouTube mogą znajdować się w USA. Jeśli jesteś zalogowany do konta użytkownika serwisu, serwer automatycznie przypisze odtworzenie wideo na stronie do Twojego konta. Szczegółowe informacje o przetwarzaniu danych osobowych przez YouTube znajdziesz na ich stronie internetowej. Jeśli nie chcesz, aby YouTube otrzymał informacje o twojej wizycie tutaj, wyloguj się ze swojego konta zanim otworzysz tę stronę www.

LOGI SERWERA

Każde użycie strony internetowej wymaga połączenia z serwerem, na którym jest przechowywana. To połączenie jest zapisane w formie logu serwera, który zawiera Twój adres IP, datę oraz godzinę wizyty, informacje o Twojej przeglądarce i systemie operacyjnym, którego używasz.

Logi nie służą identyfikacji odwiedzającego i nie są udostępniane nikomu poza administratorem strony internetowej i serwisu hostingowego.

KORZYSTANIE Z FANPAGE CLIMB2CHANGE, GRUP FACEBOOK OTAZ INSTAGRAMA CLIMB2CHANGE

Jeżeli korzystasz z naszego Fanpage i/lub obserwujesz nas na Instagramie, zwróć uwagę na następujące sprawy:

Po co nam Twoje dane, czyli w jakim celu je przetwarzamy?

  • udzielania odpowiedzi na prywatne wiadomości, które skierujesz do nas,
  • prowadzenia z Tobą dyskusji w ramach komentarzy pod poszczególnymi postami,
  • udostępniania naszych postów Tobie jako osobie obserwującej nasz Fanpage,
  • marketingowym polegającym na informowaniu o naszych usługach oraz o nas samych za pomocą postów, które umieszczamy na naszym Fanpage, w tym postów sponsorowanych, które są wyświetlane szerszemu gronu użytkowników FB,
  • statystycznym polegającym na prezentowaniu nam przez Facebook Ireland Ltd. danych o wyświetlalności naszych postów, ich zasięgach, liczbie interakcji, danych demograficznych naszych obserwujących; dane prezentowane nam przez Facebook Ireland Ltd. są danymi statystycznymi, jednak są tworzone na podstawie obserwacji przez tę spółkę Twoich zachowań na naszym Fanpage.

Jakie masz prawa?

Opisaliśmy je wyżej, w Polityce Prywatności.

Czy musisz podawać nam swoje dane?

Jest to dobrowolne. Jednak z uwagi na stosowane przez FB zasady będziemy widzieli Twoje imię, nazwisko oraz zdjęcie, jeżeli do nas napiszesz lub skomentujesz nasz post.

Na jakiej podstawie prawnej przetwarzamy Twoje dane

Art. 6 ust. 1 lit. f RODO, czyli nasz prawnie uzasadniony interes.

Co jest naszym prawnie uzasadnionym interesem?

Odpowiedź na Twoje wiadomości i komentarze, dostarczanie Ci postów, informowanie o naszych usługach i o nas samych za ich pomocą, analiza danych statystycznych związanych z Fanpage.

Komu przekażemy Twoje dane?

Facebook Ireland Ltd.

Jak długo będziemy przetwarzać Twoje dane?

Przez czas:

  • potrzebny na rozwiązanie przedstawionej przez Ciebie sprawy – w zależności od jej rodzaju również przez czas potrzebny na wykazanie, że ją rozwiązaliśmy, czyli przez czas przedawnienia roszczeń;
  • obserwowania przez Ciebie Fanpage climb2change2 i/lub Instagram climb2change – pamiętaj, że możesz zawsze usunąć swoje komentarze pod naszymi postami, przestać nas obserwować lub zrezygnować z posiadania konta na FB i Instagramie
  • korzystania z grup, których administratorem jest fanpejdż climb2change2
%d bloggers like this: